Witam. Podłączyłem sobie dziś Vag-coma do auta i ten wywalił mi dwa błędy:
Błąd 1.
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Błąd 2.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć mi nieco więcej na temat zwłaszcza pierwszego błędu, bo drugi to raczej nie wymaga dodatkowych opisów
Witaj też mi wyświetla błąd 01314 i 01316 i autko staje (zero jazdy) możesz kręcić ile chcesz i d..a. Wystarczy je wykasować i autko gada jak nowe. Jak uda ci się coś znaleść na temat tego błędu a najlepiej powodów jego wyświetlania. Daj cynk konos@wp.pl
Myślę,że jest to problem z komunikacją z ECU. Tylko czym to jest wywołane.?
Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:
Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:
powiedz mi czy przy tym błędzie autko Ci bangla bez problemu, pali inie gaśnie
No właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:
No właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:
powiem Ci że ja coś takiego "od 15 C do 0 C" u siebie zauważyłem w marcu po wymianie świec żarowych. Też potrafi zapalić dopiero po dłuższym kręceniu (2 obroty WK)
Wiem już coś więcej
Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??
Wiem już coś więcej
Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??
alarm mam dokładany to nie oryginał Skody. Co do błędu [01314 - Engine Control Module ] po testowałem dzisiaj. Błąd ten pojawia się jeśli wyjmiesz przekaźnik N109 od zaworu odcinającego paliwo przy włączonym zapłonie. Kręcisz i nie odpala, ale wystarczy włożyć i już pali bez problemu, bez wykasowania błędu z ECU .
Komentarz